dinsdag 25 oktober 2016

Mr. Pumpkinhead ATC


With these ATC's I enter the .Kraftin Kimmie stamps challenge #354-halloween

Tijdens het opruimen van mijn werktafel vond ik een paar ATC projectjes die nog af moesten. Toen ik mijn map uit de kast trok om ze op te bergen ontdekte ik dat ik helemaal niets meer heb gemaakt sinds mijn map is geplunderd op het Art Specially event. Daar moest snel verandering in komen, want ik kan komend jaar niet aan komen zetten met allemaal oude kaartjes. Gelukkig vloeide inspiratie rijkelijk. Ik vond een leuke Kraftin' Kimmie stempel die ik nog niet had gebruikt (oeps!).


Dit eerste setje met Mr. Pumpkinhead was erg bewerkelijk. Eerst heb ik de afbeelding gestempeld en die daarna afgeplakt met een masker van tape. Daarna heb ik de achtergrond gekleurd met 3 kleuren Distress ink. In het paarse stuk zie je wat heuveltjes, dit komt doordat ik stroken gescheurd tape heb gebruikt tijdens het inkten. Vervolgens heb ik nog wat achtergrond stempels gebruikt en als laatste de afbeelding nog ingekleurd.

Toen ik het tape masker weg wilde gooien vond ik het er eigenlijk wel leuk uitzien met al die kleuren en zo kwam ik op het idee voor mijn volgende setje ATC's. De gestempelde afbeelding uitknippen en het restmateriaal op een kleurrijke ondergrond plakken. Zie de foto's hieronder:

 

Daar lagen dan al die uitgeknipte pompoen mannetjes. Zonde om ze weg te gooien toch?! Ik heb ze daarom ingekleurd voor mijn volgende setjes ATC's. De achtergrond is eenvoudig gemaakt door 1 stempel in 3 kleuren onder elkaar te stempelen.



1 opmerking:

  1. They are so cooool!!! Thank you for joining our challenge at Kraftin' Kimmie Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen