donderdag 6 oktober 2016

Herfst Boxcard


Met de Boxcard mal van Marianne Design kun je veel sneller een leuke boxcard in elkaar zetten. Geen gedoe meer met uitmeten en losse papiertjes met maten. Gewoon lekker door de stansmachine. Toen ik hem uit ging proberen dacht ik eerst nog even OEI! De mal is namelijk te lang voor de Cuttlebug, maar ik heb hem er gewoon voor de helft doorheen gehaald en daarna d andere kant gedaan. Ik heb er een gezellig herfst tafereel van gemaakt. Het papierblokje Canadian Fall past er heel leuk bij. De kastanje heb ik uit één van de papiertjes geknipt. De herfstblaadjes heb ik na het uitdraaien nog een donker randje gegeven met Distress ink Vintage Photo.


Materialen:
- Creatable Marianne Design Leaf Doily LR0430 -
- Craftable Box Card CR1374 -
- Collectable Eline's Squirrel COL1410 -
- Pretty Papers Bloc Marianne Design Canadion Fall PK9138 - 
- Distress ink Vintage Photo -


Geen opmerkingen:

Een reactie posten