dinsdag 25 oktober 2016

ATC Drinks


Toen ik mijn map met Art Specially stempels erbij pakte voor inspiratie voor mijn ATC's viel mijn oog op de tekstjes van de Feest lap (2014): champagne, wine, lemonade, beer, tea en coffee. Deze tekst stempels in combinatie met de stempel set mixed drinks van Stampin'Up! was het idee geboren voor een serie 'Drinks'. Na de ATC's met de tekst stempels van Art Specially was de inspiratie nog niet op! Met de Stampin'Up! stempels ben ik verder gegaan met: milkshake, tequila sunrise en grape soda (cassis). De kaartjes spreken voor zich, de stijl is simpel: een gestempelde achtergrond en het drankje erbovenop geplakt met foamtape. Voor de achtergrond heb ik stempels van Art Specially gebruikt en de volgende Stampin'Up! stempel sets: Gorgeous Grunge, Playful Backgrounds & Work of Art.

 

 

1 opmerking: