dinsdag 25 oktober 2016

Halloween ATC's


Voor je het weet is het 31 oktober: Halloween! Om nog even in de sfeer te blijven van mijn vorige blogpost nog een paar ATC's in Halloween stijl. De grote vleermuis en 'Twinkle twinkle little bat' tekst stempel komen van een Alice in Wonderland stempel lap van Stamp Attack UK. De andere tekst stempels, Dragon Queen en de cartoon vleermuis zijn van Kraftin' Kimmie. De stijl komt overeen met de Mr. pumpkinhead serie van mijn vorige blogpost alleen meer roze en meer glitter! Ik heb zwart glitter embossing poeder van Ranger gebruikt.
Het baksteen desinger papier is van Stampin'Up!

 

1 opmerking:

  1. Hoi Lysette, je had een berichtje op mijn blog achter gelaten bij mij ATC kaartjes. Heb daar antwoord terug gegeven. Je bent een collega van Marjolijn dat is een vriendin van mij en ik ken Colinda van vroeger oud buurmeisje. Mocht je nog willen ruilen je kunt me mailen op judite@live.nl groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen