dinsdag 3 november 2015

Gespot op de Krea Doe


Zondag 1 november ben ik met mijn vaste clubje naar de Krea Doe geweest en deze keer was zeker weten de leukste van alle keren dat ik er geweest ben. Wat deze dag zo bijzonder voor mij maakte was dat er bij veel kraampjes posters en flyers lagen voor het Art Specially event in 2016. Ik heb er een speurtocht van gemaakt, het resultaat is te zien op de foto's. Ik heb nu nog meer zin in de stempelbeurs! Wat ook erg leuk was dit jaar waren de gratis workshops van Stamp'inUp! Het waren er maar liefst 6! Daarnaast werd er ook nog een stempelset verloot, leuk initiatief. Het nadeel van al die leuke workshops is dat de tijd ook snel voorbij gaat. We hadden nog maar heel weinig tijd om de eerste hal door te lopen, een race tegen de klok.

Ik ben heel blij met mijn aankopen, dit jaar ben ik goed geslaagd:
House mouse stempels
Penny Black stempels
Tim Holtz stempels
Katzelkraft stempels
Papertape en fabric tape
Nieuwe kleuren Distress ink
Memento ink zwart
Tacky glue & Tombow glue
EZ Mount

Dat EZ mount had ik hard nodig. Ik heb namelijk nog een grote berg rubber stempels die nog voorzien moeten worden zodat ik er gemakkelijk mee kan stempelen. Door de workshops van Stamp'inUp! heb ik een golf van inspiratie gekregen voor kerstkaarten, meer hierover volgt in een ander blog. Up Next: Creabeurs in de Broodfabriek Rijswijk.

1 opmerking: