donderdag 12 november 2015

Marianne's Diva's Kraft Challenge #5


Oud en nieuw gecombineerd voor deze kerstkaart. De knipvellen van Eline's christmas owls en de collectable envelop lagen al een tijdje in mijn kast weg te stoffen. Daarnaast heb ik mijn gloednieuwe Marianne stempel en paper bloc gebruikt. Over de keuze van het knip plaatje heb ik goed nagedacht. Ik heb gekozen voor de zingende uil, omdat er een kerstliedje in mijn envelop zit. Nu is het net of de kerstkaart wordt voorgezongen. Met deze kaart doe ik mee met Marianne Design Diva's . Neem ook een kijkje bij kaart 4.

Happy Christmas Carols!


Materialen:
- Collectable Envelop COL1337 -
- Pretty papers bloc Nordic Winter PK9128 -
- Christmas Carols clearstamp -
- Eline's owls no.2 knipvel AK0056 -
- Panduro modeling paste -
- Kraft -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten