maandag 23 november 2015

Crea Weekend Broodfabriek


Afgelopen vrijdag ben ik weer naar het Crea Weekend (kerst) geweest in de Broodfabriek. Dat was best gek aangezien ik dit soort dingen altijd op een zaterdag of zondag doe, maar het kwam deze keer zo uit. Ik verheugde mij heel erg op de workshop van Carmen (Stamp'in Up!). Bij de Krea Doe waren we helaas te laat voor haar workshop en ze had ons verteld dat ze er weer zou staan op het Crea Weekend. Helaas was Carmen ziek, maar gelukkig was daar Anca van Stamp'in Up! om het gat op te vullen. Ze ging wel aan de slag met de kerstkaarten workshop van Carmen. Ik helemaal blij, want we gingen aan de slag met sneeuwvlok stempels en sneeuw vind ik echt geweldig. Om mezelf te blijven uitdagen heb ik steeds mijn eigen draai aan de kaartjes gegeven. wat ook nog wel leuk was is dat ik de flyer van Art Specially met mijn kaart erop nog een keer tegen kwam.





Deze dag beloofde een lange dag te worden, want na het Crea Weekend ging ik opweg naar Amsterdam voor de Heineken Music Hal. Na 4 jaar afwezigheid gaf Nightwish daar een concert. Ik heb ze maar een enkele keer kort gezien op een festival, maar nog nooit als concert. Nu onze eigen Floor Jansen de nieuwe frontvrouw is kon deze avond natuurlijk niet meer stuk. Hier een paar foto's van het optreden.





3 opmerkingen: