donderdag 12 november 2015

Marianne's Diva's Kraft Challenge #8


In mijn vorige blogpost heb ik een voorbeeld kaart gemaakt voor in de winkel. Bij een voorbeeld vind ik het altijd mooi als er minimaal een setjes van 2 kaarten staan die bij elkaar passen. Daarom bij deze mijn 2e voorbeeld kaart. Ook deze keer heb ik 4 Marianne artikelen en kraft gebruikt waardoor ook deze kaart mee mag doen met Marianne Design Diva's. De bomen heb ik net als bij mijn vorige kaart bewerkt met zilver embossingpoeder. De achtergrondstempel met ijskristallen heb ik gestempeld met Versamark en daarna zilver embosingpoeder eroverheen gedaan. Het resultaat, een eenvoudige kaart die toch sterk over komt.


Materialen:
- Cratfable Tiny`s eikenboom CR1338 -
- Craftable Tiny's Birch Trees CR1337 -
- Pretty papers bloc Silver Stars PB7048 -
- Background clearstamp Ice Crystals CS0944 -
- Panduro Clearstamp Bosdieren -
- Zilver embossingpoeder -
- Kraft - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten