zaterdag 11 april 2020

Disney Easter


Voor een paasei wedstrijd in 1 van mijn Facebook groepen ben ik aan de slag gegaan met Disney
paaseieren. Mijn favo Disney figuren zijn die van Alice in Wonderland, ik heb daar echt een fascinatie voor. De 2 figuren die daar nog eens extra voor mij uitspringen zijn de Cheshire Cat en het Witte Konijn. Ik ben het meest tevreden over het konijn, het is ook zo leuk om hem extra op te pimpen met z'n brilletje, kraag en horloge of trompet. Misschien maak ik er later nog wel een paar bijvoorbeeld in zijn classic outfit met paraplu... Ik ben benieuwd welke jullie het leukste vinden (en groot of klein?). Welke Disneyfiguren zijn nog meer leuk om al paasei te maken?

 


Cheshire Cat:
- Piepschuim ei 12cm en 6cm -
- Amsterdam acrylverf -
- Mod Podge gloss -
- Panuro satijnlint 3 mm -
- Roze glitter -
- Hobbyrubber (EVAfoam) -
- Panokit quick glue (Panduro) -
- Posca marker zwart 0.7 -
- Penseel -


 

Witte Konijn:
- Piepschuim ei 12 cm en 6 cm -
- Amsterdam acrylverf -
- Breed metallic lint met ijzerdraad erin -
- Goud lint 3 mm -
- heel dun ijzerdraad voor de kraag van de kleine -
- Aluminium draad goud -
- Sieraden knip tang -
- Sieraden buig tang -
- Hobby rubber wit (EVAfoam) -
- Panokit quick glue (Panduro) -
- Wit karton (horloge)-
- Penseel -
- Schaar -
- Stempel zakhorloge groot en klein -
(classic Alice in wonderland stempel serie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten