zondag 5 april 2020

Art Specially flashback 2012, 2013 & 2014



Ik heb er een traditie van gemaakt om een klein verslag te schrijven van het Art Specially event. leuk om even na te genieten, maar ook handig als je workshops en technieken terug wil kijken. Zelf vind ik het ook leuk om bij te houden welke stempels in welk jaar zijn uitgebracht. Via deze blog kan ik dat makkelijk opzoeken aan de hand van de workshop verslagen. Helaas heb ik van de eerste jaren geen blog geschreven. Ik ben daar geloof ik pas mee begonnen toen het event in Nijkerk werd gehouden. Gelukkig vond ik nog wat workshop foto's op mijn Facebook account.

2012, mijn 1e keer Art Specially in Zeist
- Sheltering tree stempellap
- Mijn eerste traditional alice in wonderland stempels van Stampattack UKH
- Heel weekend met overnachting in het Woudschoten hotel
- Mijn favoriete workshop is nog steeds die met de distel afgedrukt in verhitte embossingpoeder, tot op heden heb ik nog niet de embossingpoeder gevonden die bij deze workshop is gebruikt. Erg jammer, want ik vind dit een erg leuke techniek.




 
 






2013, Art Specially in Zeist

-  Één dag geweest
- Workshop met alcohol inkt op een vaatdoekje
- Stempellap met huizen


 

 2014, eerste keer Art Specially in Nijkerk
- Éérste keer Art Specially in Nijkerk
- Stempellap Feest
- Workshop met tijdschriftenpapier


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten