zondag 3 april 2016

Alice in Wonderland Mad Tea Party


Als je dan toch Alice in Wonderland ATC's aan het maken bent kan de Mad Hatters Tea Party natuurlijk niet ontbreken. Dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. Ik heb groentinten gebruikt, omdat de tea party in het bos is. Naast mijn Alice in Wonderland stempels heb ik ook de taart van een oude Art Specially stempellap gebruikt, want bij een mad tea party hoort natuurlijk ook een stukje taart. Ook hier weer eerst gestempeld en de stempelafdrukjes afgedekt met vloeibaar rubber. De achtergrond met verschillende tinten groene Distress ink gekleurd en nog wat patronen aangebracht met sjablonen. Ik heb grote en kleine stempels van de muis, de kleine muis past heel goed bij het kleine servies. Voor de grote muis heb ik zelf een kopje eromheen getekend.

 


Materialen :
- Rubber stamp set Alice in Wonderland-
- Rubber stamp set Mad Hatters Tea Party -
- Rubber stamp set Alice Said -
- Rubber stamp set Go Ask Alice - 
- Rubber stamp set Faux Postage(Alice) -
- Dutch Doobadoo Stencils -
- Lavinia stamp Zen Grass -
- Distress ink Peeled Paint -
- Distress ink Shabby Shutters -
- Distress ink Lucky Clover -
- Distress ink Cracked Pistachio -
- Sharpie - 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten