zondag 3 april 2016

Alice in Wonderland Just Alice


Voorlopig zijn dit mijn laatste Alice in Wonderland ATC's, andere stempels moeten ook aan bod komen ;) Ik kon het niet laten om deze serie 'just alice' te maken. Met al die lappen wonderland stempels heb ik een hele verzameling van Alice stempels, ideaal voor deze serie ATC's. Bij Alice denk ik meteen aan de kleur blauw dis dat is dan ook de basis kleur voor dit project. Centraal staan alle gekke situaties waar Alice in beland: Groot groeien / krimpen door het eten of drinken van dingen in Wonderland, de ontmoeting met de grijnzende kat/ blauwe rups, Haar bezoek aan de mad hatters tea party en natuurlijk het cricket spel met flamingo's bij de harten koningin. Nadat ik de achtergrond met Distress ink heb bewerkt heb ik er nog wat glitterlijm op gesmeerd, als je goed kijkt kun je de glinstering zien.


Materialen :
- Rubber stamp set Alice in Wonderland-
- Rubber stamp set Mad Hatters Tea Party -
- Rubber stamp set Alice Said -
- Rubber stamp set Go Ask Alice - 
- Rubber stamp set Faux Postage(Alice) -
- Dutch Doobadoo Stencils -
- Lavinia stamp Spotty Toadstool -
- Lavinia stamp Zen Grass -
- Distress ink Blueprint Sketch -
- Distress ink Tumbled Glass -
- Distress ink Broken China -
- Glitterlijm -
- Sharpie - 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten