vrijdag 29 januari 2016

Zeevissen


Na een drukke dag vol met kaartjes maken kreeg ik van de week nog een last minute verzoek: 'Kun je nog even een cadeaubon maken voor een dagje zeevissen?'. Ik hoefde hier niet lang over na te denken, ik had meteen een visie voor een soort pop-up kaart, een vuurtoren, zee en vissen. De basis is een kraftkaart en met 2 velletjes 'Under the Sea' van Joy heb ik het pop-uo gedeelte gemaakt door ze een paar keer te vouwen (net golven). Om meer golven te creƫren heb ik er nog strookjes gescheurd vellum bij geplakt. Ook heb ik een stuk vellum bij de vuurtoren geplakt om het licht na te bootsen. De stempels die ik heb gebruikt zijn allemaal van Joy! De vissen heb ik uitgeknipt en tussen de golven geplakt.


Materialen:
- Joy! clearstamp Sea Shore 6410/0345 -
- Joy! clearstamp Under the Sea 6410/0099 -
- Joy! papier blok Under the Sea 6011/0307 -
- Distress ink Hickory Smoke -
- Distress ink Mermaid Lagoon -
- Distress ink Fired Brick -
- Vellum -
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten