donderdag 7 januari 2016

Art Specially ATC swap New Year

 Weer een nieuwe ATC swap van Art Specially met als thema: New Year! Dat betekent glitter, glamour, champagne, vuurwerk, als het er maar af spat! Ik had de smaak flink te pakken en heb deze keer maar liefst 3 setjes ATC's gemaakt. Het eerste setje is een goud/gele nieuwjaars ATC met een stapel oliebollen. Eigenlijk is het een stempel van een stapel sneeuwballen, maar als je het anders inkleurt kunnen ze prima voor oliebollen door. Op dit kaartje zijn verschillende technieken toegepast: inkleuren met Distress ink + Distress aquarel effect achtergrond, stempelen met embossing poeder + los embossing poeder. Door de modeling paste poedersuiker lijken de oliebollen nog échter.
Materialen:
- Panduro clear stamps A6 snögubbar (let it snow)
- Marianne Design Glitter Paper A5 Gold CA3121
- Marianne Design Eline's Kerstwensen EC0151
 - Ster clear stamp, merk onbekend.
- Distress ink Vintage Photo, Mustard Seed, Scatterd Straw
- Panduro modeling paste
- Embossing poeder goud
- shabby blue embossing enamel stampendous

Toen ik aan oud en nieuw ging denken dacht ik meteen: champagne! Ik moest even zoeken (ik wist zeker dat ik hem ergens had) en daar was hij dan: mijn draakje op de champagne fles. Als dat geen bruisende New Year ATC is weet ik het niet meer. Na het stempelen en inkleuren (met Distress ink) van deze stempel had ik het gevoel dat er nog iets miste. Ik bedacht me dat ik een hele map vol Alice in Wonderland stempels heb liggen en daar zitten van die leuke zakhorloge stempels bij. De achtergrond verder ingekleurd met Distress ink en inkblending tool. Vervolgens afgewerkt met een swirl stempel & rode glitter embossing poeder en nog wat glitterlijm op de champagne fles.
Materialen:
Drakenstempel, merk onbekend -
'Alice said' rubber stamps -
The Cat's Pajamas Polar Holiday N7477 -
Wow embossing poeder Candy Cane WS51R -
Distress ink vintage photo, scattered straw -
Distress ink brused corduroy, hickory smoke -
Distress ink tea dye, evergreen bough -

Voor de laatste ATC wilde ik terug naar het concept van mijn eerste kaartje. Glitterstroken en oliebollen dus. Deze keer heb ik oliebollen nagebootst met de Milk and Cookies stamp van Lawn Fawn, dit koekje heeft chocolat chips die prima door kunnen voor rozijnen en met nog een laagje modeling paste zijn ze helemaal af. De tekst heb ik gestempeld met mijn favoriete alfabet stempels van Lawn Fawn. De achtergrond heb ik gemaakt met 3 tinten blauwe Distress ink. Om het geheel nog wat extra sparkels te geven heb ik er nog wat losse embossing poeder overheen gestrooid. 

Materialen:
- Lawn Fawn clearstamp Violet's ABC's LF732
- Lawn Fawn clearstamp milk and cookies LF725
- Lawn Fawn milk and cookies lawn cuts LF726
- Marianne Design clear Stamp Eline's Xmas Mail EC014
- Marianne Design Glitter Paper A5 Silver CA3122
- Zilver embossing poeder  
- Wow embossing poeder Vintage Peacock WS49R
- Panduro modelingpaste

Natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor het maken van deze fantastische ATC's.
Er zat ook nog een leuk cadeautje bij in de envelop, namelijk een roze Copic marker!
Dit is wat ik heb terug gekregen:




 Links: Agitte Huberts  Rechts: Sylvia Cramer

 Links: M.J. Baan Heijlaerts   Rechts: Johanna Visser

Links: Yvonne van Eekelen   Rechts: Paulien Hendriks

 Links: Trix Oskam  Rechts: E. Meijberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten