donderdag 9 april 2015

Doe@Ding demodagen

Doe@Ding demodagen maart 2015. Het was voor mij de 2e keer, de vorige keer waren er allemaal workshops in kerst thema. Het was vrijdag een gezellige dag, mooi weer buiten en veel mooie spulletjes binnen ;). Van alle workshops heb ik er 2 gedaan, de eerste was met Brusho en de ander was een notitieblokje versieren. Het notitieblokje is thuis al in gebruik. Bij de Brusho workshop mocht ik 2 kaarten maken joepie!! Ik vind het echt heel leuk spul het lijkt een beetje op Distressink, maar je krijgt toch een heel ander effect. Je moet ook heel goed uitkijken waar je strooit met de korreltjes want het pigment geeft heel sterk af (zo had ik thuis met het afnemen opeens een blauwe tafel hihi). Hieronder het resultaat van een gezellig middagje workshoppen.

Brusho Scarlet & Yellow

Brusho Yellow, Purple & Lime Green
Deze vlinderstempel vond ik zo gaaf dat hij mee naar huis is gegaan.

                           Voorkant  

        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten