vrijdag 17 april 2015

Bruidstaarten

Even heel iets anders dan kaarten en stempelen, namelijk TAART! Zo nu en dan maak ik taart voor een feestje, baby shower, verjaardag of een bruiloft. Ik heb inmiddels 3 bruidstaarten gemaakt waar ik erg trots op ben. Voor de bekleding van de taarten heb ik fondant gebruikt en voor de decoratie marsepein.

Mijn eerste bruidstaart was voor Ruth en Fabienne. Met een frambozen vulling en roze marsepeinen rozen ter decoratie. De lagen taart zijn om en om versiert met een 'kussen'rand en een bloemen versiering.









De tweede bruidstaart die ik mocht maken was voor Mark en Brenda. Ze vroegen om bosvruchten op de taart dus heb ik zelf bosfruit gemaakt van marsepein: aalbessen, frambozen, bramen, aardbeien en bosbessen. Hier gingen heel wat uurtjes in zitten, maar dat was het zeker waard.






Bij de laatste bruidstaart vroeg de bruid om heel veel bloemen in een blauw thema. Het blauwe lint was ook een must. Wat ik altijd verkeerd blijf inschatten is hoe lang het duurt om een taart te maken. Ook bij deze taart gingen er meer uurtjes in zitten dan ik had gepland.


1 opmerking:

  1. MMM, jammer dat ik er geen hapje van kan nemen, ze zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen