vrijdag 20 februari 2015

Opgeruimd staat netjes!

Geen idee hoe het met jullie zit, maar ik ben toe aan zomer. De lente kriebels kwamen opzetten met de drang eens orde te gaan scheppen op mijn hobbyzolder. Op een zondag gezellig met mijn moeder naar de IKEA om te kijken voor leuke opbergmogelijkheden. We waren er al vroeg bij om het luxe weekend ontbijt uit te proberen, het was super! Me moeder had al een handig karretje voorbij zien komen op internet dus daar gingen we eerst naar opzoek. Daar stond hij dan en ook nog eens in mijn favoriete kleur! Zo die was meteen genoteerd op ons briefje. Bij de IKEA zijn altijd van die gezellige ingerichte woonkamertjes en bij één van die leuke plekjes viel mijn oog op een klein simpel houden laden kastje en een houten rechtopstaande bak voor A4papier. Dat moest ik hebben! Het duurde wel even voordat we ze gevonden hadden (staat natuurlijk altijd weer op het einde). Ik heb 2 kastjes uitgezocht en nog wat andere dingetjes erbij gedaan. Eenmaal thuis had ik meteen inspiratie om iets gezelligs van mijn kastjes te maken.

 Het zonnetje scheen heerlijk die dag en hij staat altijd op mijn hobbyzolder gericht. Perfect weer dus om met open raam te gaan verven. Met de zon en het warme briesje was alles snel droog en kon ik meteen alles netjes opbergen. Het kastje is wel in 2 etappes geverfd aangezien ik niet genoeg verf had voor de buitenkant,     vandaar het verschil op de foto's.

- Lijnen afgeplakt met schilderstape
- Bloemen, hartjes e.d. gestempeld met acrylverf

Groetjes,
Lysette
















3 opmerkingen: