zaterdag 21 februari 2015

Chocolate is the Answer

Toen ik de Marianne 23 najaar 2014 zag met die mooie reep chocolade op de voorkant had ik meteen mijn nieuwe hobby project voor ogen. Want wie houdt er nou niet van chocola?! Ik heb hem ook al een keer als kaart cadeau gegeven met een echte reep eronder. Je kunt er ook heel gemakkelijk nog een geldbriefje bij schuiven. Voor de reep zelf is geen mal, het zijn gewoon allemaal rechthoekjes uit karton gesneden.

Omdat ik niet kon kiezen heb ik alle smaken gemaakt (wit, melk en puur) in een grote en kleine versie. Ik heb de volgende mallen gebruikt:

- Marianne Design Collectable Chocolate Is The Answer COL1366 (alleen de stempel gebruikt)
- Marianne Design Collectable Chocolate Doesn't Ask COL1365 (alleen het hartje gebruikt)
- Marianne Design Collectable Box Of Chocolates COL1367 (alleen de stempel gebruikt)
- Embossing folder Marianne Design flowers DF3401
- Papierblok Fresh Flowers 
- Papertape voor de kleine repen.


Van COL1366 Kun je ook nog de nootjes gebruiken om er een notenreep van te maken. Helaas nog geen tijd gehad om hier aan toe te komen.

 












Dit moet je uitsnijden om een grote reep te maken:
- 1 van 10,5 x 21 cm
- 1 van 10 x 20,5 cm
- 9 van 2,5 x 3 cm
- 9 van 2 x 2,5 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten