donderdag 26 februari 2015

Lawn Fawn kaarten met embossing achtergrond

Ik was bezig met kaarten maken voor de WoW embossing poeder wedstrijd van Art Specially. Bij één van die kaarten kreeg ik inspiratie voor een Lawn Fawn serie ervan. Als eerste heb ik de achtergrond gestempeld met Versamark en clear embossing poeder eroverheen. Daarna heb ik de achtergrond ingekleurd met steeds 3 kleuren distressinkt en een inkt blendingtool. Alle randjes zijn met distressinkt Vintage Photo. De rest spreekt voor zich. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat.




- Lawn Fawn clearstamp Love You a Latte  LF704 -
- Lawn Fawn Love You a Latte cuts LF705 - 

- Pretty Paper Bloc Marianne Design Café La Patisserie PK9090 -
- Distressinkt Mustard Seed, Spiced Marmalade, Cracked Pistachio


 - Lawn Fawn clearstamp Love You a Latte  LF704 -
- Lawn Fawn clearstamp Love 'n Breakfast LF365 -

Lawn Fawn - Clear Stamps - Violet's ABC's

Code: LF732

- See more at: http://www.scrapbookboutique.com.au/p/lawn-fawn-clear-stamps-snow-day/LF732#sthash.E4WBTTVC.dpuf
 - Lawn Fawn clearstamp Violet's ABC's LF732 -
- Distressinkt Mustard Seed, Wild Honey, Brushed Corduroy -

 
- Lawn Fawn clearstamp Milk and Cookies LF725 -
- Lawn Fawn Milk and Cookies lawn cuts LF726 -
- Distressinkt Tumbled Glass, Brushed Corduroy, Broken China


 - Lawn Fawn clearstamp Love You a Latte  LF704 -
- Lawn Fawn clearstamp Love 'n Breakfast LF365 -
- Lawn Fawn clearstamp Milk and Cookies LF725 -
  - Lawn Fawn clearstamp Violet's ABC's LF732 -
- Lawn Fawn clear stamp Let's Roll LF606 -
- Distressinkt Tumbled Glass,  Dusty Concord, Milled Lavender -

3 opmerkingen: