woensdag 24 april 2019

Art Specially Mixed Media Event 2019 vrijdag

 


Het jaar is voorbij gevlogen. In dat jaar heb ik amper tijd vrijgemaakt om ATC kaartjes te maken, laat staan om aan coins te beginnen. Dus in de paar weken naar aanloop van het event besloot ik nog even een inhaalslag te maken. Voor de meeste ATC's en coins heb ik een tecniek gebruikt die ik vorig jaar geleerd heb bij één van de workshops: Distress Oxide op Epson fotopapier en babydoekjes.

Coins, een nieuwe variant op de ATC kaartjes, dezelfde breedte maar dan rond. Voor mijn eerste serie coins heb ik een achtergrond gemaakt op epson fotopapier. Eerst een laag Distress oxide aangebracht en heb daarna verder uitgewerkt met alcohol ink. De stempels zijn van Craft Emotions ingekleurd mmet Tombow Dual brushpens.




Voor de andere kaartjes en coins heb ik een zelfde soort achtergrond gemaakt, maar dan zonder de alcohol ink. De kippen, kikkers, bijtjes, biggen en dragon fly's zijn van Stampin'Up!
 




 
Ik heb ook nog een galaxy achtergrond gemaakt met alcoholink op vellum papier, de sterren en quotes zijn gemaakt met poscapennen. Voor de quotes was het niet moeilijk om wat te verzinnen, wel moeilijk om een keuze te maken uit alle quotes die ik verzameld had. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een paar galaxy quotes, Star Trek quotes en Star Wars Quotes


Na het inchecken bij het hotel lag er een leuk cadeautje voor ons klaar in de hotelkamer. Een rubberen stempel van een volkswagenbus. We zijn nog wat gaan eten bij de Fat Smoker in Nijkerk, de spareribs zijn zeker een aanrader. Ik het hotel hebben we nog zitten knutselen in de bar en hebben meteen ons cadeautje in gebruik genomen. We werden al snel gespot door Agitte, wat een leuke foto opleverde.




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten