donderdag 24 december 2015

Kerstkaarten 2015


Kerst 2015 is een feit, iedereen die ik een kaartje heb gestuurd zal hem inmiddels ontvangen hebben. Dus mag ik er een blog over maken. Deze reeks kerstkaarten is tevens mijn record kerstkaarten maken. Er zijn maarliefst 70 kaarten in 1 week geproduceerd. Het is een eenvoudig model toegepast in verschillende kleurencombinaties. Van elke kleurencombinatie heb ik 2 verschillende gemaakt. In totaal zijn het 10 verschillende kaarten vaarvan ik van ieder 7 stuks heb gemaakt. Het idee voor deze kaart heb ik van Carmen. In 2014 was ik naar het kerst creaweekend in de Broodfabriek daar gaf Carmen een workshop met deze leuke kaarten. 1 met een embossing achtergrond en de ander met een gestempelde achtergrond. Ik vond ze zo leuk dat ik ze thuis ben gaan namaken met mijn eigen spulletjes en mijn (toen) gloednieuwe Stamp'in Up! stempels: Festive Trees.


Marianne Design folders DF3403 bakstenen

 Marianne Design folders Df3402 Dutch Dots

 Marianne Design folders Df3402 Dutch Dots

Marianne Design folder DF3408 Stars

                                                    Marianne Design folder DF3408 Stars


12 van deze kaarten heb ik opgestuurd naar het ouderenfonds. PostNL zorgt ervoor dat de eenzame ouderen deze kerstkaarten bezorgd krijgen. Een goed initiatief! Om er nog een schepje bovenop te doen heb ik bij het bejaarden centrum bij mij in de straat ook nog 20 kerstkaarten afgegeven.
Een mooie kerstgedachte. 

Fijne kerst iedereen!

1 opmerking: