donderdag 10 december 2015

Art Specially Winning Monday #6

Weer een nieuwe winning monday bij Art Specially ter ere van de nieuwe stempellap. De lap heeft nog geen naam, maar hij gaat over van alles wat te vieren valt. De opdracht is dan ook een kaart te maken die jou het ultime viergevoel geeft. Voor mij is dat Kerstmis, daarom heb ik een kerstkaart gemaakt. Kerst is een hele gezellige/ sfeervolle periode. Alles is versierd met decoraties en lichtjes. Dat geeft een warm en knus gevoel, het brengt iedereen even wat dichter bij elkaar. Ik kijk altijd uit naar kerst, ik verheug me op een gezellig samenkomen van vrienden en familie. Ook sta ik altijd even stil bij de mensen/ huisdieren die er niet meer bij kunnen zijn. Daarnaast vind ik het heel leuk om iedereen een kerstkaartje te sturen, niet omdat ik er één terug verwacht maar omdat ik het leuk vind om ze te maken en dat je soms maanden later nog te horen krijgt hoe blij iedereen was met je kaart.


Voor deze kaart heb ik mijn stempels van the Cat's Pajamas uit de kast gehaald. Het zijn echt hele schattige stempeltjes waar in Nederland helaas heel slecht aan is te komen. Op beurzen zie je ze eigenlijk nooit, dus kom je altijd uit op internet als je iets wil hebben wat ik dan weer uitstel vanwege de verzendkosten. Hoe ik dan aan mijn huidige collectie kom? Vroeger toen het Creaweekend in de Darlingmarket nog GROOTS was met meerdere hallen gevuld met kraampjes stond daar ook altijd een kraam met alleen maar stempels van the Cat's Pajamas. Toen ben ik verliefd geworden op deze schatjes. Nu is het Creaweekend in de Broodfabriek helaas maar 1 hal groot en zie je niet veel bijzonders meer. Als ik geweten had dat er nu zo moeilijk aan te komen had ik toentertijd meer gekocht.

Materialen:

- The Cat's Pajamas clearstamp Polar Holiday N7477 
- The Cat's Pajamas clearstamp Kitty Christmas N747
- Shabby blue embossing enamel
- Distress ink Twisted Citron
- Distress ink Peeled Paint
- Distress ink Festive Berries
- Distress ink Fired Brick
- Distress ink Evergreen Bough
- Heating tool
- Waterbrush

Geen opmerkingen:

Een reactie posten