woensdag 7 oktober 2015

By Marleen Patroon Challenge kaart 2


Mijn tweede keus voor de patroon challenge is de boomstam (kaart 1). Ik voel me altijd aangetrokken naar dingen die natuur uitstralen. Eerst dacht ik dat er een kerstkaart van zou maken met de nieuwe kerstbomen van Marianne, maar mijn kaart heeft een andere wending gekregen. Dit komt door het dakje van de schoorsteen. Ik zag er een feestmuts in en heb het patroon van het dakje dan ook gebruikt om er feestmutsjes van te maken. De pluimpjes op de mutsjes heb ik gemaakt van uitgeplozen bindgaren.


Materialen:

- Paper Bloc Café La Pâtisserie PK9090 -
- Paper Bloc Country Home PK9099 - 
- Collectable Egel COL1368 -
- Creatable letter slinger LR0340 -
- Creatable Gras LR0360 -
- Creatable Presents LR0328 - 
 - Distress ink Fossilized Amber -
- Distress ink Vintage Photo -
- Distress ink Broken China -


1 opmerking:

  1. Wat is deze ook weer mooi Lysette!
    Prachtig gemaakt en weer geweldig zo'n vrolijk geheel. Alles past en klopt weer helemaal bij elkaar, ontzettend knap gedaan.
    De feestslingers zijn super leuk en wat fantastisch dat je de feestmutsjes naar aanleiding van het schoorsteendakje hebt gemaakt!
    Gezellig dat je nogmaals meedoet met de 'Patroon challenge' op mijn blog.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen