vrijdag 25 september 2015

Doe@ding Demodagen september 2015


Het is weer zover! De Doe@ding demodagen, ik ben op de vrijdag geweest en wat was het weer gezellig. Ik heb op deze dag mijn eerste schudkaarten gemaakt dus ik kan weer een nieuwe techniek aan mijn lijstje toevoegen :). Het eerste wat ik altijd doe op zo'n dag is aanschuiven bij een workshop, ik zeg altijd maar shoppen kan altijd nog. Bij de eerste workshop heb ik een heel schattig kaartje gemaakt die je dicht kan vouwen met thee en chocolaatjes erin. ook altijd leuk te geven verjaardag dus die zal ik zeker nog een keer gaan maken.

De 2e workshop was mijn eerste schudkaart met kerstbomen en een waslijn. Den ijskristallen zijn gemaakt met een modpodge gel en ijskristallen en dan de heattool erop, het gaat dan bobbelen en zo krijg je een mooi volume. Thuis gebruikte ik deze techniek ook al maar dan gebruik ik glossyaccent. De andere schudkaart heb ik gemaakt bij Marleen van Marianne design.



Tot slot heb ik nog op de valreep meegedaan aan een soort ATC workshop. Het heet eigenlijk een pocket letter, eigenlijk versier je daarbij ook de buitenkant van de hoes. Ik heb dat niet gedaan omdat ik ze als losse ATC's wil gebruiken en dan is het zonde van je hoesje. De techniek is eigenlijk heel simpel. Je schuift de kaartjes tegen elkaar aan en versier het als een geheel. Als je klaar bent knip je ze weer los van elkaar en stop je ze in de hoes. Zeker omdat ik ze als ATC wil gebruiken heb ik erop gelet dat ze er als los kaartje ook leuk uit zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten