dinsdag 15 september 2015

Creaweekend Broodfabriek #sep2015


Afgelopen weekend ben ik weer naar de broodfabriek in Rijswijk geweest voor het creaweekend. De beurs zelf vind ik niet zo spectaculair. Alles ken ik al of is 'oud' en de meeste workshops zijn meer voor kinderen/ beginners. Ach ik ben nou eenmaal een stempelmeisje en hier valt het stempelaanbod gewoon tegen als je eenmaal op de Art Specially stempelbeurs bent geweest ;). Ik weet nog hoe het was, velen jaren terug. Toen was het creaweekend groots en in meerdere hallen. Ik kocht er mijn eerste 'The Cat's Pajamas' stempels en werd verliefd op het stempelen.

 


Gelukkig staat er altijd een kraampje van Stampin'up! die natuurlijk ook een workshop verzorgen. Daar kijk ik dan ook iedere keer naar uit. Er waren 3 voorbeelden, voor 1 euro kon je één ding maken en voor 2,50 mocht je ze alle 3 maken. Natuurlijk ben ik voor alle 3 gegaan. Ze hebben alle 3 een herfstig thema, het eerste kaartje dat ik gemaakt heb is met bladeren in bruintinten. Daarna Heb ik het witte kaartje met vrolijke kleuren gemaakt en als laatste het zakje met de eikeltjes erop. De eikeltjes vond ik zo schattig dat ik de stempel heb besteld bij Stampin'up!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt bij Carmen!
    Welterusten voor zo,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt leuk en was inderdaad het leukste van de beurs :)

    BeantwoordenVerwijderen