maandag 9 maart 2020

ATC's voor Art Specially 2020



Het is er het afgelopen jaar niet veel van gekomen om ATC's te maken. Met Art Specially in zicht heb ik op de valreep toch nog wat ATC's gemaakt in mijn favoriete thema: Alice in Wonderland.
Hiervoor maakte ik een kleurrijke achtergrond op A4 formaat met daaroverheen een crackle effect. Hiervoor gebruikte ik de crackle medium van Panduro met als top laag Amsterdam titanium white.
De stempels die ik heb gebruikt zijn van Visable image, gestempeld met versamark en zwarte embossingpoeder. De stempels zijn ingekleurd met Tombow Dual Brushpens. Ik twijfelde nog of ik er een tekst aan toe moest voegen, maar ik vond het toch zonde van de achtergrond waar ik zoveel werk in heb gestoken. Hierbij het eindresultaat:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten