zaterdag 8 augustus 2015

Taart met ouwel print


Voor een groots feest heb ik 4 2-laags taarten gemaakt. Bij dit feestje waren verschillende thema's belangrijk en die heb ik ook naar voren laten komen. Voor 2 van deze thema's heb ik gekozen voor een ouwel print. Ouwel is eet papier waar ze met eetbare inkt een afbeelding op hebben gedrukt. Het was de eerste keer dat ik deze techniek heb gebruikt. Ik heb de afbeeldingen online besteld en kreeg ze netjes in een envelop opgestuurd. Bijpassend heb ik voor iedere taart een bordje gemaakt waar de vulling van de taart is omschreven. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Penny Black - Homemade

Deze taart heb ik speciaal voor de jarige gemaakt. Het is een chocolade taart met chocolade vulling en vol met kleurrijke bloemen. Ik heb hier ook voor het eerst een fresia geboetseerd.
Het thema voor deze taart is het album the Human Equation van Aryeon. Hier komt een theatervoorstelling van. Nu is het zo dat het feestvarken de kostuums hiervoor maakt. Vandaar de ouwel print van de albumcover en het naaigerei. 

Gewoon nog een gezellige bloementaart erbij.

Last but not least, Kingfisher Sky gaf een akoestisch optreden tijdens het feestje. Een taart met het thema van deze band mag dan ook niet ontbreken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten